آقا کیان آقا کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کیان فرشته ای از بهشت برای مامان وبابا

بدترین خبر در بارداری

1391/10/20 13:05
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم تو هفته 20 روز 3 بودم به دلیل اینکه خانم دکترم یه کم بد اخلاق بود و دیر هم وقت می داد می خواستم عوضش کنم که مراجعه کردم به یه دکتر دیگه که پرونده تشکیل بدم .اون خانم گفت که چند وقته بارداری که گفتم هفته 20 هستم و گفت برای شنیدن صدای قلب شما ماه پسر روی تخت دراز بکشم. بعد از اینکه حدود 10 دقیقه گشت گفت قلبش شنیده نمی شه و فوری برو یه سونو اورژانسی بده.من هم که دیگه به صورت وحشتناکی نگران بودم گریه می کردم تا برسم به مرکز سونو.از شانس بد وقتی رسیدم گفتن دکترشون یکی دو دقیقه می شه که رفته.خدایا حالا چه کار کنم. تو همین فاصله بابایی زنگ زد که من با گریه تمام ماجرا رو براش تعریف کردم و اون بیچاره خیلی سریع خودش رو به خونه رسوند.با هم به یه مرکز سونو در نازی آباد رفتیم که حدود دو ساعت بعد نوبتمون میشد ،خلاصه بعد از کلی دلهره وقتی نوبت ما شد با بابایی داخل رفتیم که دیدیم دکتر خیلی طبیعی داره به کار خودش ادمه می ده و من دیگه طاقت نیاوردم و پرسیدم آقای دکتر بچم قلب داره و اون با اطمینان کامل گفت که بله.باورت نمی شه مامانی جون که چه حالی داشتم ،بلند بلند گریه می کردم و خدا را به خاطر سالم بودنت شکر می کردم.و بدتر از همه اینکه این اتفاق دوباره در هفته 22 نیز افتاد و خانم دکتر من رو به سونوگرافی نرگس بلوار کشاورز فرستاد ولی اینبار ناراحت نبودم چون تکونهای فرشته ام رو داخل شکمم حس می کردم و خدا رو شکر می کردم.گل پسرم تو رو به خدا تا آخرش سالم بمون و سالم به دنیا بیا من دیگه مامان صبوری نیستم و طاقت ندارم.خواهش می کنم از خدا بخواه تا آخرش سالم باشی گل پسر ماه من.سالم و به موقع بیا پیش ما عزیز گلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساتیار
5 تیر 92 20:28
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com