آقا کیان آقا کیان ، تا این لحظه: 11 سال و 22 روز سن داره

کیان فرشته ای از بهشت برای مامان وبابا

جواب آزمایش آمینو سنتز

1391/9/19 13:40
نویسنده : مامان
4,560 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب.اومدم به شما بگم روز دوشنبه 91/9/13 با اینکه شب سالگرد ازدواجمون بود و دو روز هم برای آلودگی هوا تعطیل بودیم ولی من اصلاً خوشحال نبودم و ساعت 15/30 زمانی که در سرویس برای برگشت به منزل بودم دیدم که موبایلم زنگ می خوره و شماره تلفن آزمایشگاه ژن افتاده نمی دونید که چه حالی داشتم تمام بدنم سرد شده بود و منتظر شنیدن صدای خانم منشی بودم که ایشون گفت تماس گرفتیم به شما اطلاع بدیم که جنینتون ساله و جنسیتش هم پسره.وای خدایا شکرت باورم نمی شد و نمی تونستم خودم رو کنترل کنم و بی اختیار اشک خوشحالی می ریختم و خدا را به خاطر سلامت گل پسرم شکر می کردم.خدای خوب ممنونم که دستم را گرفتی و خدای بی همتا بابت بخشیدن دختر و پسر ماهم همیشه در  درگاه معبودیتت سجده شکر به جا می آورم.قلبلبخندماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
29 مرداد 93 11:10
عزیزم خدا رو شکر که سالمه میدونم چی کشیدی به ما هم تلفنی گفتن سالمه منتها میخواستم بدونم تا دو هفته دیگه چه آزمایشاتی انجام میشه که گفتن بقیه تا دو هفته دیگه هست