آقا کیان آقا کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کیان فرشته ای از بهشت برای مامان وبابا

همایش شیرخوارگان حسینی

1392/8/18 13:22
نویسنده : مامان
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستهای خوب نی نی و بلاگی .من و نی نی نازم اومدیم براتون بگیم که ما یعنی من+بابایی+نانازخانم وداداشی روز جمعه یعنی91/9/3 به مهدیه تهران رفتیم تا این دو تا نی نی نازمون رو بیمه حضرت علی اصغر بکنیم.جای شما خالی خیلی خوب بود.جالب این بود که به همه مامان هایی که نی نی داشتن یک بطری آب+یک سربند که مزین به نام ائمه اطهار بود می دادند و به ناناز خانم آجی گل پسر من هم دادند.اونجا خیلی شلوغ بود و من بنده حقیر از خدا خواستم تاد به همه نی نی ها به حرمت امام حسین و حضرت علی اصغر سلامی بده و به هرکس که آرزوی داشتن اولاد داره نگاه کنه و دامنش رو به حرمت حضرت علی اصغر سبز بکنه الهی آمین یا رب العالمین و نذر کردم که سال دیگه که پسر ماهم به کمک خدا وانشاء ا.. به سلامت به دنیا اومد و تا محرم 6 -7 ماهست رو لباس سقایی بپوشم و دوباره به این همایش با شکوه ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)