آقا کیان آقا کیان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کیان فرشته ای از بهشت برای مامان وبابا

انجام آزمایش آمینو سنتز

1391/9/6 10:56
نویسنده : مامان
6,193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب.من یادم رفته بود بگم که ما چهارشنبه 91/9/1 نوبت برای آزمایش آمینوسنتز در مرکز نسل امید داشتیم.دوستای خوب باید بگم که خانم منشی روزی که تماس گرفتم برای نوبت به من گفتن که  روزی که به اونجا مراجعه می کنیم باید حتماً بابای نی نی هم باشه.من که خیلی استرس و ترس داشتم تا صبح خیلی خوب نخوابیدم.صبح بعد از گذاشتن ناناز خانم خواهر ناز گل پسرم پیش خاله جون با بابای نی نی به اوجا رفتیم و ساعت 10 به ما نوبت داده بودن.بالاخره نوبت من شد و من نفر اول در بین خانمهایی که این آزمایش رو باید انجام می دادن بودم.بعد از رفتن به اتاق سونو بابایی رو که نگذاشتن بیاد داخل و اصرارهای من هم در این مورد بی فایده بود.بعد خانم دکتر بعد از پاک کردن بدنم با بتادین جهت ضدعفونی کردن یه سرنگ با سرسوزن خیلی بلند داخل شکمم مامان نی نی کرد و من مامان بی طاقت هم کلی دردم اومد و گریه کردم.بعداز بیرون اومدن همه مامانای دیگه می خواستن بدونن سخت بوده یانه که من به دروغ بهشون گفتم اصلاً سخت نبود که نترسند و بعد مایع های گرفته شده رو به ما دادن تا برای انجام بررسی ها به بلوار کشاورز آزمایشگاه ژن ببریم که تا دو هفته دیگه به ما جواب بدهند.از همتون می خوام تا به حرمت حضرت علی اصغر امام حسین که دقیقاً امروز روز این باب الحوائج کوچک است برای سلامتی نی نی ما دعا کنید که نتیجه آزمایش خوب باشه و نی نی ما سالم باشه الهی آمین یا رب العالمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)